+90 216 442 98 56

Sosyal Medyada Biz}

Kurumsal Gelişim Eğitimleri

FMEA Hata Türleri ve Etkileri Analizi Eğitimi             FMEA hata türleri ve etkileri analizi (Failure modes and effects analysis) : Genel olarak bir iş ya da üretim sırasında oluşabilecek hata türlerini önceden analiz edip hatayı en aza indirmek veya tamamen...
Marka Konumlandırma Eğitimi Hizmet veya ürünler aynı yöntemlerle üretildiği için aynı yöntemlerle da sunuluyor. Aynı ihtiyaçları karşılayan birden çok markanın ürün veya hizmeti bulunuyor. Bu durum markaları farklılaşma ve özelleşme arayışlarına yöneltmiştir Bir markanın tüketici ye bir anlam ifade edebilecek...
Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Şirketler her zaman müşteri odaklı çalışırlar. Çünkü müşterisi olmayan bir şirket şirket sayılamaz. Üretim firmaları olsun, satış firmaları olsun her zaman bir müşteri kitlesine sahiptir ve şirketlerin genel amacı bu müşteri kitlesini kaybetmemek hatta sürekli olarak müşteri...
Yalın Üretim Eğitimi İkinci Dünya Savaşı sonrasın da dünya ekonomisinde çok hızlı gelişmeler yaşanmaya başlamıştır. Özellikle Japonya, dünya pazarına hızlı bir giriş yaparak dünya üretim ve ekonomi dengelerini değiştirecek yeniliklere imza atmaya başlamıştır. Üretim konusunda müşteri istek ve memnuniyetini ilk...
MSA Ölçüm Sistemleri Analizi Eğitimi             Msa Ölçüm Sistemi Analizi, kısaca ölçüm olmaksızın yönetmenin ve yönlendirebilmenin var olmayacağının altınız çizer niteliktedir. Measurement System Analysis kalıbının baş harflerinin kısaltması olan msa; özellikle kalite yönetim sistemlerini kurmak ya da geliştirmek isteyen yöneticiler...
Bencmarking Eğitimi           Bencmarking kavramı ile işletme kitaplarında sık sık karşılaşıyoruz. Bencmarking kavramı hayatımıza ders kitapları ile girmiş olsa da aslında normalde de işletmelerin kullandığı önemli taktiklerden biri olmaktadır. Sadece kullanılan kavrama henüz tam olarak bir isim verilmemişti.              ...
APQP İleri Ürün Kalite Planlaması Eğitimi Apqp ileri ürün kalite planlaması 1980’li yıllarda ürün kalitesini bir adım daha ileri taşımak amacıyla otomobil sektörünün dev isimleri olan Ford, General Motor ve Chrysler tarafından geliştirilmiş bir kalite geliştirme yöntemidir. Amerika’da geliştirilen bu...