+90 545 657 41 88

Sosyal Medyada Biz}

Kurumsal Gelişim Eğitimleri

FMEA Hata Türleri ve Etkileri Analizi Eğitimi Eğitim İçeriği FMEA (Hata Türleri ve Etkileri Analizi) Nedir? FMEA’nın Amacı Potansiyel Hata Modu Nedir ve Nasıl Belirlenir? FMEA Nasıl, Ne Zaman Başlatılır ve Son Bulur? Hata Türleri Etki Analizi Uygulama Aşamaları FMEA...
Marka Konumlandırma Eğitimi Kaizen Sertifikasyon tarafından sunulmakta olan “Marka Konumlandırma Eğitimi” ile markalaşmanın önemi ve marka hakkında daha bilinçli yöneticiler elde etmek hedeflenmiştir. Eğitim İçeriği: Marka Nedir? Ne Değildir? Sözlük/Kitap Tanımları ve Gerçekte Olan Marka Tanımı Markalar Neden Önemli Hale...
Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Kaizen Sertifikasyon tarafından sunulmakta olan “Müşteri Memnuniyeti Eğitimi” içeriği hakkında bilgilendirme. Eğitim içeriği İletişim Kavramı İletişim Tipleri İletişimi Etkileyen Faktörler Yatay-Dikey-Çapraz İletişim Sözlü Ve Sözsüz İletişim Müşteri İletişimi Ve Kurumsal Kimlik Müşteri Kimdir? Ne Bekler? Müşteri Tipleri?...
Yalın Üretim Eğitimi Eğitimin içeriği: Yalın Yönetim Düşüncesinin Evrimi Yalın Düşüncenin 5 Temel İlkesi Yalın Üretim Kavramı Tam Zamanında Üretim (JIT) Anlayışı ve Toyota Üretim Sisteminin Gelişimi Yalın Üretimin Temel Bileşenleri MUDA Kavramı ve Üretimde İsraf Önleme Çalışmaları-7 Muda Üretimde...
MSA Ölçüm Sistemleri Analizi Eğitimi Eğitimin İçeriği MSA nedir? Nicelikler İçin MSA; Bir proses olarak ölçme sistemi Ölçme hatalarının bileşenleri Ölçüm cihazı doğruluğu – Ölçüm cihazı kararlılığı – Ölçüm cihazı doğrusallığı Ölçüm cihazı tekrarlanabilirliği – Ölçüm cihaz tekrar yapabilirliği Ölçüm...
Bencmarking Eğitimi Eğitim Konusu: Bencmarking (Kıyaslama) Eğitim İçeriği: Kıyaslama nedir ? Kıyaslama prensipleri, Kıyaslama ilkeleri ve sözleşme, Kaynak araştırması, Kıyaslama veri tabanı, Kıyaslama ortağı Kuruluş/organizasyon seçimi, Toplantılar ve deklerasyon, Anketler ve raporlaması, Ziyaret planı ve hiyerarşi, Sonuç raporlarının karşılıklı açıklanması
APQP İleri Ürün Kalite Planlaması Eğitimi Eğitimin Amacı: Müşteri ve tedarikçileri arasında yeni bir ürün için devreye alma süreci içerisinde kalite planlama şartlarının oluşturulması, ürün kalite planlaması gereksinimlerinin standartlaştırılarak ortak bir dil kullanılması, ürün kalite planlaması sürecinde daha etkin bir...
Kaizen Sertifikasyon tarafından sunulmakta olan kurumsal gelişim eğitimleri hakkında bilgi almak için yandaki menüyü kullanabilirsiniz.