+90 545 657 41 88

Sosyal Medyada Biz}

Eğitim

Zaman Yönetimi Eğitimi Zaman; geri döndürülmesi, yerine konması, yenilenmesi, depolanması, satın alınması mümkün olmayan bir kaynaktır. Zamanın değerini bilen Kaizen Sertifikasyon’un siz değerli müşterilerimiz için hazırlamış olduğu Zaman Yönetimi Eğitimi için eğitim talebinde bulunabilirsiniz. Eğitim Konu Başlıkları Zaman Yönetimi nedir? Kendimi yönetmek nedir?...
  Etkin İletişim ve Beden Dili Eğitimi Kaizen Sertifikasyon tarafından sunulmakta olan “Etkin iletişim ve beden dili eğitimi” hakkında detaylı bilgilendirme. Eğitimciler: Ahmet AY – Yrd.Doç.Dr.Hakan KİTAPCI Etkin iletişim ve Beden Dili Eğitimi İçeriği:  İletişim Nedir İletişimin Elemanları İletişimin Önemi...
Liderlik Eğitimi Eğitimin Amacı: Liderlik eğitiminin amacı, organizasyon yöneticilerine ve yönetici adaylarına yönetim konularıyla ilgili bilgileri paylaşmak, sahip oldukları bilgilerini güçlendirmek; liderlik, etkili iletişim, amaç ve hedef belirleme, misyon ve vizyon oluşturma, stratejik planlama, motivasyon ve delegasyon gibi temel becerilerin...
Etkin Dinleme ve Öğrenmeyi Öğrenme Eğitimi Kaizen Sertifikasyon tarafından sunulmakta olan “Etkin dinleme eğitimi ve Öğrenmeyi Öğrenme Eğitimi” hakkında bilgilendirme ve eğitim içeriği açıklaması Eğitim İçeriği: Dinleme Süreci Aldırış etmeme – Dinliyormuş gibi yapma Seçici Dinleme-Dikkatle Dinleme-Empatik Dinleme Önce kendinizi...
Etkili Karar Verme Eğitimi Eğitimin Amacı: Etkili karar verme eğitimi; kuruluşlarda yöneticilerin, etkin karar verme ve problem çözme kabiliyetlerinin geliştirilmesini sağlamaya yönelik hazırlanmış bir eğitim programıdır. Eğitim programında uygulamaya yönelik olarak etkili karar verme ve problem çözme teknikleri işlenecek olup...
Satış Pazarlama Teknikleri Eğitimi Eğitim İçeriği: Profesyonel Satışçının Özellikleri Temel Planlama ve Ürün Bilgisinin Önemi Piyasa ve Rakip Araştırma Metotları Müşteri Tipleri Kişilik Analizleri Satın Almanın Anatomisi Ve Satış Teknikleri Satış Görüşmelerinin Aşamaları Satışa Beden Dili Kullanma ve Okuma Satış Sonrası Takip ve Hizmeti Sürdürmek Müşteri Veritabanı Oluşturmak ve Segmantasyon Zor Müşterilerle Başa Çıkma ve Şikâyet Yönetimi Örnek Satış Planı Save Save
FMEA Hata Türleri ve Etkileri Analizi Eğitimi Eğitim İçeriği FMEA (Hata Türleri ve Etkileri Analizi) Nedir? FMEA’nın Amacı Potansiyel Hata Modu Nedir ve Nasıl Belirlenir? FMEA Nasıl, Ne Zaman Başlatılır ve Son Bulur? Hata Türleri Etki Analizi Uygulama Aşamaları FMEA...
Marka Konumlandırma Eğitimi Kaizen Sertifikasyon tarafından sunulmakta olan “Marka Konumlandırma Eğitimi” ile markalaşmanın önemi ve marka hakkında daha bilinçli yöneticiler elde etmek hedeflenmiştir. Eğitim İçeriği: Marka Nedir? Ne Değildir? Sözlük/Kitap Tanımları ve Gerçekte Olan Marka Tanımı Markalar Neden Önemli Hale...
Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Kaizen Sertifikasyon tarafından sunulmakta olan “Müşteri Memnuniyeti Eğitimi” içeriği hakkında bilgilendirme. Eğitim içeriği İletişim Kavramı İletişim Tipleri İletişimi Etkileyen Faktörler Yatay-Dikey-Çapraz İletişim Sözlü Ve Sözsüz İletişim Müşteri İletişimi Ve Kurumsal Kimlik Müşteri Kimdir? Ne Bekler? Müşteri Tipleri?...
Yalın Üretim Eğitimi Eğitimin içeriği: Yalın Yönetim Düşüncesinin Evrimi Yalın Düşüncenin 5 Temel İlkesi Yalın Üretim Kavramı Tam Za
MSA Ölçüm Sistemleri Analizi Eğitimi Eğitimin İçeriği MSA nedir? Nicelikler İçin MSA; Bir proses olarak ölçme sistemi Ölçme hatalarının bileşenleri Ölçüm cihazı doğruluğu – Ölçüm cihazı kararlılığı – Ölçüm cihazı doğrusallığı Ölçüm cihazı tekrarlanabilirliği – Ölçüm cihaz tekrar yapabilirliği Ölçüm...
Bencmarking Eğitimi Eğitim Konusu: Bencmarking (Kıyaslama) Eğitim İçeriği: Kıyaslama nedir ? Kıyaslama prensipleri, Kıyaslama ilkeleri ve sözleşme, Kaynak araştırması, Kıyaslama veri tabanı, Kıyaslama ortağı Kuruluş/organizasyon seçimi, Toplantılar ve deklerasyon, Anketler ve raporlaması, Ziyaret planı ve hiyerarşi, Sonuç raporlarının karşılıklı açıklanması
12